LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

London calling !

Kategori: Allmänt

Nu kan jag säga det. Jag ska till London. Redan på fredag beger jag mej. Det är verkligen HELT GALET ! Hur mycket som helst ska planeras, beställas, hämtas, fixas och bara ordnas i största allmänhet.
Visst är jag en sista-minuten-människa, men det skadar ju inte om jag inte kommer med andan i halsen, svetten i pannan och kock-kläderna kvar i Sverige när jag träffar cheferna på fredag. Men det löser sej säkert.

Det känns så unikt, som om jag är den första nånsin att dra till London för att jobba. Naivt. Förstår ju när jag tänker efter och inser att jag har åtta vänner som det senaste bott/bor där, att detta bröjar likna en fas som alla borde gå igenom.
Skit samma, jag ska till London, and I can't wait !

Kommentarer

  • angelica säger:

    jag ska till england i april, är du kvar då?

    2010-03-01 | 22:00:26

Kommentera inlägget här: