LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Word comes easy.

Kategori: Allmänt

Ja, efter en san har dag sa behover jag da inte ens ett glas vin for att pladdra (okej, det behovs aldrig for min del, but still.) Dagen har varit bra, mycket bra ju mer jag tanker pa den faktiskt. Var med T & S fran kl 10, at frukost och gick runt och kolla lite pa allt mojligt. Mysmys. Sen har jag jobbat sen kl 2 idag, och var ensam i koket fran oppning till stangning. Det var inte mycket att gora, men jag gjorde det lilla som fanns bra anyway. Good for me. Fick mycket berom av chefen ocksa, han sa att de jattegarna vill ha kvar mej, tack for det ! Kandes sa skont att hra att de tror pa mej. Dessutom var Cornelia pa stort prathumor idag, gottit, och hon fragade om jag ska vara kvar och om jag vill kolla pa en lagenhet som bara hon och jag kan ha i sanna fall ! Uppskattning, ja tack ! Det gar bra nu ;) Ar dock lite nervos infor morgondagen, tror att det kommer saknas mycket fran bestallningarna (orkade inte ga igenom allt innan jag gick nu kl 1, far dra dit tidigare imorrn.) Vet inte om jag sagt det innan, men koket ar valdigt bra faktiskt, men litet. Vi gor allt fran scratch, alltsa med vara egna hander. Detta betyder att vi aven DISKAR FOR HAND ! Gillar att diska, men inte kul att ha ett berg som vantar kl halv 1 pa natten, hoho. Var som tur var inte sa farligt ikvall. Nat annat som var bra ikvall var att jag forutom uppskattning aven fick en egen nyckel till jobbet. Okej, inte sa fancy som det later, maste lamna tillbaka den imorrn antagligen, men som sagt, nice att dom litar pa mej. Fick dessutom en "liten" lon idag, hoppsan Kerstin ! Var skiskraj att jag skulle bli ranad nu pa vagen hem. Hade 2 mobiler, nyckel till jobbet, massa cash och en iPod pa mej. Men som ni marker sa gick det ju bra. Phuuu.
Funderar pa att ta en dusch innan jag somnar, mitt har har sett battre dagar. Imorrn blir det att saga hejda till S & T innan de drar, sen jobbet sjalv hela dan. Maste nog vara dar redan kl 1, hoho.

Massa karlek till er.

Kommentarer

  • Pia säger:

    Sedär!! Jag visste att du skulle komma över trösklen ;-) wuuuhuuu!!! Se nu till att hitta en bra lägenhet som rymmer dina nära och kära när de har tänkt att hälsa på !!! kramen

    2010-03-23 | 13:08:14

Kommentera inlägget här: