LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Time to sleep?

Kategori: Allmänt

Ja, antagligen. Kom nyss "hem" (bor pa Hostel numera, at Piccadelly Circus, fint ska det ju vara, hoho .) Anyway, kom nyss hem fran en krogrunda med jobbet, sjukt roliga manniskor. Ar mycket mera uppat nu an senast, antligen borjar den forsta brutasla hemlangtan slappa, och jag inser mer och mer vilken awsome stad jag ar i. Sweet.

Sa nu sitter jag har, smadragen i ett dator-rum pa Hostel kl 4 pa morgonen. Bryr jag mej? Icke. 
Kommer jag vara ledig imorrn? Oh yes.
Blir jag forbannad over att knapparna sitter fel pa tangentbordet och |"vissa" bokstaver saknas ? (Nej, det handlar inte om alkoholen som gor att jag skriver fel) JAAA !
Anyway, ska hanga med en heeelt suveran jobbarkompis imorrn. Looking for to it ! 

Nu blir det att tassa in pa rummet utan att vacka de andra. 
Saknar er dar hemma. 

Love. 

Kommentarer

  • Anna Engström säger:

    Vad skönt Elin att det känns bättre! Jag visste väl det. Lev nu livet ;)

    2010-03-16 | 08:07:10
  • Pinnen säger:

    loooove<3

    2010-03-16 | 09:51:38
  • Jennie säger:

    Vad bra Elin! Låter som att du har det hur roligt som helst. Passa på att njuta av London, har varit där tre gånger och tycker att det är en helt underbar stad, kanske snart dags att åka dit igen;)

    Ha det så bra lillkusin och var rädd om dig!



    Kram Jennie

    2010-03-16 | 12:24:47
  • Pia säger:

    Jag visste det!! Ta det lungt, njut av livet<3

    kram

    2010-03-16 | 14:23:20

Kommentera inlägget här: