LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Sweet Sunday

Kategori: Allmänt

Har haft en bra helg, allt annat hade gjort mej arg med tanke pa att Sofia & Therese ar har. Hade i for sig en mycket acklig dag igar, men det var nog karma i storsta allmanhet som ville javlas lite. Skit samma, denna dagen har varit alla tiders ! Shopping, god mat, god dricka (hoho), sjukt bra vader och bara suverant sallskap. Vi gillar't. 
Idag skaffade jag dessutom en engelsk telefon for hela £3, OOOOJ vad mycket, not. Det gillas ocksa, sa om ni vill fa tag pa mej nu sa kan ni fortfarande ringa mitt gamla nr, men jag kommer bara langa over mitt nya med en gang, orkar inte skriva ut det har. 
Har annars varit hyffsat lugn i helgen, gjorde dock en hyffsat pinsam grej ikvall pa en bar (Jag som aldrig skammer ut mej annars, HOST!) Jag och de andra satt och drack lite, sa satt en ganska sot snubbe en bit fran oss som jag spanade in, men sen gick dom trodde jag. Sanningen var den att de bara hade gatt ner till nedervaningen och satt sej, sa nar vi skulle ner och kopa varan sista drink sa satt dom dar i ett horn. Sa Therese betalade drinkarna och sa att jag skulle ga och fraga om vi kunde sitta jamte dom. Sagt och gjort gick jag fram och fragade pa m,in artigaste engelska om vi kunde sla oss ner, vilket inte var nagra som helst problem. Sen nar T & S kommer och satter sej sa "viskar" jag till T : "Neej, han var kanske inte sa snygg". Vad hander ? Joo, 2 min senare vander sej snubben om till mej och fragar PA SVENSKA hur lange jag vart i London. Tack for den. Hahah, naja, jag bjuder pa den. Han var en jattetrevlig norsk snubbe som var sjukt bra pa svenska. Och strax efter han borjat snacka blev han snygg igen. Intressant.
Nu blir det sova sa jag orkar upp imorrn och kaka en riktigt mumsig frulle med S & T. Sweet.
Love.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: