LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Gayfestival, skånejävel och dejtande.

Kategori: Allmänt

Hallo i lingonskogen ! Här sitter man nu, lite smått bakfull, lyssnandes på "The lions sleep tonight" tillsammans med Michaela. Life is good.
Anyway, insåg inatt att jag imorrn har varit in the city i FYRA månader !! Heelt tokigt, men det bevisar ju bara att jag trivs. Gottit.
För att uppdatera angående skånepågen kan jag ju bara säga att (och Linda, jag hoppas du fattar denna:) jo här var han väl i.. ja, 2 dar. Det tragiska är dock att det är sant. Han kom på måndagskvällen, jobbade tisdagen och åkte hem på onsdagen. Faktiskt, så vart det lika bra..
Igår vart det Soho pride, haha. Jag hade ju hoppats på att få se några snyggingar, (seriöst, mina ögon borde ju haft dubbelt fullt upp, höhö.) MEEEEN, vilken besvikelse ! Jättetråkigt, men har tyvärr näst intill blivit emot skiten nu också.
Idag blir det rullbandssushi och gött häng med Michaela, det är min försenade födelsedagspresent till henne. <En månad för att vara exakt.
Och så vart det fenomenet dejtande, som ärligt talat inte existerar i kära Svenneland. Det gör det dock här, och vi gillar't. Här ÄR det faktiskt okej att bli bjuden, utan att känna att man måste bjuda tillbaka, att killen kan tjäna mera pengar (men då är ju dealen att överskottet måste läggas på bruden, hahaha!), och i största allmänhet är det okej att köpa en drink till nån man tycker är snygg utan att det betyder att man äger den människan.
Jag har gett mej in i den leken, and it's a damn funny game !

Kommentarer

  • Linda säger:

    Efter att ha läst det tre gånger koppla det ;) Det är våra takter det

    2010-07-04 | 18:26:30
  • Elin Blå säger:

    Det här gillar jag skarpt! Jag saknar dig Elin! Hoppas verkligen att du gar det bra i London. Vi har verkligen inte glömt bort dig, alla är på att åka en weekend till London någon gång i höst (Emelie och Frida verkar komma lite tidigare) så vi hoppas att vi syns då! Pusspuss

    2010-07-04 | 21:14:01
    Bloggadress: http://frokenblaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: