LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Sign the contract !

Kategori: Allmänt

Japp, nu har jag bestamt mej. Jag stannar i London. Kanns myyycket bra faktiskt. Har dock redan bestamt att komma hem nasta helg nagra dagar, en del saker som behover fixas, och maste ju absolut saga hejda till en massa underbara manniskor ! Sen kommer jag sakert deppa nagra dar nar jag aker tillbaka, men vad fanken, det ar ju bara att komma och halsa pa ;) Idag ska jag egentligen vara ledig, men har lovat att hoppa in pa jobbet i en halvtimme (ojoj, hoppas jag overlever) sen blir det att aka till Cornelia for att ata, kolla boende och sen ar det utgang. We like it !
Har dock inte bestamt mej annu hur jag ska gora med boendet de narmaste dagarna, far forsoka hitta nat annat schysst hostel eller nat. Kanner typ halva personalen har nu, tyvarr har jag inte lyckats fjaska till mej gratis boende, sa far forsoka pa nat annat stalle. Hoho.
Hinner inte skriva mycket mer nu, har en del att fixa innan jobbet.
God bless !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: