LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Harlig dag !

Kategori: Allmänt

Jahaja.. Kande att jag bara maste skriva om denna dagen, ty den har varit AWESOME ! Skrev ju igar att jag skulle hanga med en jobbarkompis idag, och sa blev det med. Har hangt i Camden idag, dar det blev shoppat skor och en sot liten klanning jag inte ens provat an, men hor och hapna nu (pappa, du kommer bli stolt,) ty jag  kopte den pa ett marknadsstand och lyckades PRUTA NER DEN !! Oj vad stolt jag vart efter det. Anyway, tjejen jag har hangt med heter Mikaela och ar servitris pa jobbet, hon ar ocksa big time awesome. Stortskon rockbrud fran Lule. Har dessutom varit med hennes roommate ikvall som ocksa ar fran Lule, sa kanske pratar med norrlandska an engelska nar jag kommer hem ;D
Och nu kommer en annan lite rolig sak, sa hall i hatten nu alla Hugh Grant-fans, for jag var i Notting Hill. Really nice. Fick dock inte se den bla dorren (som for ovrigt ar svart numera, Mikaela har koll), men anda. Daremot berattde M att hon faktiskt har traffat snubben som spelar Spike(?) i filmen, pa en bar dar vi fran jobbet brukar hanga. Ojojoj vad jag ska kolla efter den mannen, hoho. Kanske be honom ata majonas, eller nat.
Nu kan jag ocksa meddela att jag akt underground i london for forsta gangen, och OJ vad bra det ar ! Tack mamma och pappa for kartan med hela tunnelbane-systemet jag fick av er. Kanner mej redan som ett proffs, eller nat..
Sen var det en snubbe som nu ikvall nar jag var pa vag hem och hade precis skommit upp pa Piccadilly Circus attackerade mej - med massage ! Oerhort intressant och skrammande. Sa att jag var skittrott och var tvungen att ga. Hahaha. Inte jag inte. Naval.
London blir bara battre och battre, finally ! Just nu kanns det mesta valdans bra, tankte samla lite vuxenpoang imorrn och tvatta, sen blir det sakert ut en svang och leta pysslingar och krukor med guld, ty det at ju faktiskt St. Patricks Day !
Sov gott allihopa sa kommer snart en ny uppdatering. och minns till dess detta: Det gar inte att bromsa sej ur en uppforsbacke. (Basta citatet ever fran Sally!)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jag vill OXÅ leta pysslingar!



    Kommer ju redan imorrn. Finns det pysslinagr kvar till mig då?

    2010-03-17 | 19:45:37
  • Linnea säger:

    Jag med!!! men dom finaste pysslingarna finns ju här hemma :D:D

    2010-03-17 | 21:41:18

Kommentera inlägget här: