LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

London-BFF is back, ta hand om ADHD-hästar och girl-fight.

Kategori: Allmänt

Jaa, mina största fans (mamma och pappa) och självklart resten av släkt, vänner och annat pack, här kommer ett nytt inlägg. Tyvärr  mor så höll jag inte mitt "löfte" om en uppdatering 7 på morgonen, men hoppas att o4.4o funkar lika bra.
Sitter nu i min BFF'S kök (Best Friend Forever, för övrigt) medans hon gör "frukost" till oss. Äggröra och rostad bröd. Bra skit helt enkelt. Hon är så fruktansvärt bra den kvinnan för övrigt (trots att hon övergav mej här i london i 2 veckor för att semestra i Svenneland), men när hon kom tillbaka idag hade hon en feeeeeet påse med svenskt lösgodis  med sej till mej. Dock halvt på min begäran, but still. Big time kärlek på henne.
Och om ni undrar varför jag nämner ADHD-hästar så är det av den mycket enkla anledning att det är antagligen en bra jämförelse med hur Cornelia (servitris på jobbet) var i lördags. Detta var hennes sista helg på jobbet och därför fyllde vi (läs: manager Andreas och kock Miki) henne mer än väl. Hon blev full som ett strutsägg och galopperade (jo faktiskt) längs gatorna i Soho, samtidigt som hon hoppade på varenda levande själ hon såg. Inte kul för mej och Sofia som fick ta hand om henne. Desto roligare dagen efter när man kunde trycka upp allt i ansiktet på henne som hon hade gjort men inte mindes, höhö.
På tal om girlfight, ganska skoj att man är jobbarkompisar,  bra kompisar utanför jobbet, går och super, börjar ge varandra örfilar så det smäller om det (haha) och sen dagen efter inte ens minns hur det hela startade,
Dock började jag med en ganska duktig roll i det hela, jag försökte lugna Miki och Sofia som startade alltihop på puben vi var, men när jag försökte gå emellan var Sofias första tanke: "Nej, nu når jag inte Miki. Fine, jag slår Elin  istället." Sen fick jag min första örfil, och, ja, sen var ju jag mer än ganska mycket involverad i det hela. Nåja, det var ju faktiskt bara skoj, och inte blev nån egentligen skadad heller. Eller, iaf inte fysiskt.
Nu ska jag och Michaela kolla på Disneyfilm, som vi alltid somnar till. Härligt.
Sov gott allihopa, och minns tills nästa gång ; Det går inte att vara nere med en ballong.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: