LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Mind the gap, please !

Kategori: Allmänt

Undrar hur manga ganger jag och Sofia har hort det idag. Varje gang man stiger pa eller av tunnelbanan sa hors det i hogtalaren, och inte bara en gang, EN JAKLA MASSA GANGER !! Men det ar ju rart av dom, hoho.
Som sagt, mamma Sofia anledde idag, myyycket trevligt so to speak. Det blev en tropp till hennes/deras (Therese kommer imorrn) rum, som var MINI ! Tur att dom fick byta, haha. Sen har vi shoppat, atit gott och bara haft en bra dag i storsta allmanhet. Forlat papi, denna klanningen som koptes idag lyckades jag inte pruta ner, men kandes inte vart nar jag fick den for £6 heller, sa hoppas att det ar okej..
Och annars da? Jo igar var jag ute med en av snubbarna som jobbar i receptionen dar jag bor (skanejavel) och under tiden nar vi sitter och dricker far jag ett sms fran Patrik som bor i Dannike. "Hej, ar du i London?" "Jomen redan", svarar jag lite halvkaxigt, "har ju bara varit har i 2 veckor.." Koolt blev svaret, "For jag ar ocksa har ! " Trodde han skamtade forst, men sen helt plotsligt sa star den sota lilla varelsen och ser helt bortkommen ut mitt pa Piccadilly Circus. Knasigt, men sjukt nice !
Uppdaterar kanske senare. So long !
Puss

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Vadå, skanejavel? Vårda ditt språk Elin lilla;)

    2010-03-22 | 08:51:55

Kommentera inlägget här: