LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Ibland är världen större än man tror.

Kategori: Allmänt

Jag fick lugna mej själv, inget svar idag heller. Ska pressa ur ett svar imorrn av kvinnan om jag inte får det på mejlen. Oj vad hotfull jag kan vara. Höhö.

Under tiden sitter jag och drygar på Facebook, vad annars? Nån dag inom kort kommer jag för övrigt spy ut all min ångest, hat och ilska över Fb, dock kommer jag inte sluta använda det. Jag bara förvarnar.
Men denna afton har jag trevligt sällskap på Fejan, nämligen av HerrJoel, mycket trevlig ung man har jag typ först nu insett. Väldigt knasigt faktiskt. Vi är lika gamla, bor i samma by, har pratat lite på nattbussen hem det senaste ( halvfull Joel + tokfull Angelica + nykter Theo = härliga diskussioner.) Anyway..  Att ändå inte ha nån som helst koll över vad snubben gör, lever för eller har för skostorlek (öh. never mind om sista "frågan") gör mej ändå lite rädd. Jag tror jag ska börja plinga dörr här i Länghem bara för att återuppta/öppna nya kontakter.
Ja, jag saknar liv, men tack Joel för en trevlig pratstund där allt från Winnerbäck & musikskrivande till sista-minuten-utekvällar, ilska över Melodifestivalen och L-hems damlag hunnit komma upp.

 - Jag är faktiskt lite imponerad över oss.


Idag hade jag min tredje körlektion denna veckan, nu jäklar. Alltid lika underbart att förstöra både ozonlager och sovmornar på samma gång. Bra där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: