LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Lilla Gazaremsan.

Kategori: VardagsFilosofi.

,, Jo, för att det är såhär att min älskade mami kallar mej för det. Ja, lilla Gazaremsan, och nej det är inte (tror jag iaf!?) för att hon anser mej vara bombad, men ändå för att jag påminner om det enligt henne. Anledningen är att det är lite oroligt, det händer alltid nåt och vad det än är som händer, så går det inte att förutse. Jag kan inte annat än att hålla med henne. Och nu har LG slått till igen. Fram till för ca en halvtimme sen trodde jag att det skulle bli myskväll med tjejgänget ikväll. Men icke. Det var inte många som kunde tyvärr. MEN, i stället för att sätta mej i ett hörn och deppa över detta hela kvällen (tro mej, inga tårar spills över att jag missar melodifestivalen) blir det istället utgång. Vi fixar, helt enkelt.

Väl mött på Trägår'n ! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: