LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Du vet att verkligheten, är inte alltid så verklig..

Kategori: VardagsFilosofi.

Då gör vi ett nytt försök.. Av någon anledning har jag näst intill känt avsky för mitt lilla skrivkrypin a.k.a. blogg i ca en månad. Vet inte varför. Misstänker dock att min arbetslöshet drar ner mej i allt vad dynga, ångest, vrede, åldersnoja, finanskris, fuldagar, telefonräkningar, kate perry och flagnande nagellack heter. Med andra ord; allt som är dåligt. Jag skyller i alla fall det mesta på brist på jobb, sen känns det lite bättre.

Denna eftermiddag ser jag ändå fram emot, då får jag äran att äta mej tjock på Tessans fik OCH klaga ännu mer om mitt patetiska liv inför mina vänner. (Förstår inte hur det orkar med mej, men så länge de gör det, är jag faktiskt lite nöjd  med mitt liv ändå) Om inte annat kan jag försöka dränka mina små bekymmer i något starkt. Till exempel en kopp te, det räcker för mej känner jag..

Förresten hörde jag något om att barbie fyller 50 idag, måste säga att hon är fräsch för sin ålder. Börjar starkt ana att Ken är plastikkirurg, eller så har Barbie en älskare som kan mer än en sak...

Nåja.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    BRA att du uppdaterat! fortsätt så! pusselipuss

    2009-02-05 | 13:49:48
    Bloggadress: http://larssonhanna.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Jag har väntat på att du skulle uppdatera! Härligt!



    Arbetslösheten sänker ner i ett hål ska di veta, mådde skit när jag inte hade ngt att göra på dagarna..



    Ha de bra!

    2009-02-05 | 20:01:49
    Bloggadress: http://emelieaskakerlund.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jo men de e bara vikariat ibland, om man har tur att någon är sjuk, hoppas du får jobb snart!

    2009-02-05 | 22:12:13
  • Emelie säger:

    Jo men de e bara vikariat ibland, om man har tur att någon är sjuk, hoppas du får jobb snart!

    2009-02-05 | 22:12:30
    Bloggadress: http://emelieaskakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: