LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Åh, Uppsala - Markus Krunegård.

Kategori: Allmänt

Var börjar vi ? Kanske från senaste helgen. KÄRLEK på Uppsala ! Kan inte förklara hur underbart fantastiskt det var där ! Stort tack framför allt till min älskade kusse Emelie ! Men självklart också till ett stort pack värmlandsnations-folk ! Typ Lo, Elin, Fredrik, Fredrik, Markus, Robin, Alex och en massa andra (jag och namn är inte såå stabilit, men tack ändå)
Uppsala är helt enkelt f-a-n-tastiskt ! Tro inte att ni som bor där kommer undan mej i fortsättningen, 'cause I'll be back !

Min rastlöshet är ännu inte över sen helgen, men borde lugna sej snart. Kan ju alltid hoppas.

Igårkväll var jag med större delen av KvinnornaIMittLiv. Kärlek på er, ni får mej alltid att må så bra.

Idag mår jag, vet inte hur, men jag mår. Min ångest ska jag nog ta mej förbi utan några enorma dalar, men den kan ta tid.. eller så är den över imorrn. Man går aldrig säker med lilla Gazaremsan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: