LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Ja, min nya blogg, min andra blev för sönderklottrad av massa skit som ingen orkade skriva, eller läsa för den delen, för mycket detaljer om mitt liv. Detta är inte min dagbok, det är min blogg. Så välkommen, kära vän, granne, syster, idiot och andra nyfikna människor. Här kommer jag att fylla många inlägg med galna, roliga, smarta (?) och förhoppningsvis intressanta och eftertänkssamma meningar, tankar och ord. Jag är tillbaka för att få folk att fundera och tänka över varje beslut, eftersom varje beslut en människa får konsekvenser (om ni inte tror mej, se Butterfly Effect, dåligt exempel, but still) Denna afton har jag tyvärr inte mycket att diskutera med mig själv, eller jo självklart har jag det, MEN jag kommer antagligen att lägga in den "debatten" imorgon, och jag hoppas att det finns flera av er som lägger en liten notis då. Detta duger för kvällen. God natt Sverige ! / ä.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: