LillaFrökenTheo skriver

Om vad än som kommer i min väg .

Tacktal till mina idoler.

Kategori: VardagsFilosofi.

Ja, idag känner jag att jag måste tacka er. Familj och vänner, ni är mina största idoler, på ett eller annat sätt ( Om inte annat så för att ni står ut med mej) men också för era unika egenskaper som hjälper mej och som gör er så fantastiska.
Vi har alla idoler, vi ser dom bara på olika sätt. Mina "kändisidoler" är musiker, musiken kan hjälpa mej med/från mycket, men ni, underbara människor, mina vardagshjältar, det är ju Ni som får allt att funka, och detta är nåt man aldrig kan säga för många gånger, så till alla Er, sträck på er, ni är inte bara idoler, ni är också  hjältar, med stora hjärtan och så många fantastiska sidor. Tack.
 image1

"En vän är en person som vet allt om Dej men som ändå är med dej. "

Kommentarer

  • E säger:

    hej där, kommer sakna dej.. finns en möjlighet att jag inte hinner komma hem innan jul :'( . TRÅKIGT.
    Fast då får vi ta igen allt. Puss!

    2007-08-26 | 12:16:42
  • Linnea säger:

    TACK för att Du
    finns! <3 :D

    2007-08-26 | 13:21:31
  • s . säger:

    "En vän är en person som vet allt om Dej men som ändå är med dej." Well spoken, du är den bästa vännen.

    2007-08-26 | 21:07:57
    Bloggadress: http://simonritzl.blogg.se
  • johan säger:

    Vardagshjältar är skiten :) Vad fint skrivet!

    2007-08-27 | 01:15:58
    Bloggadress: http://slutstadium.wordpress.com

Kommentera inlägget här: